Review: Zoomizooz Reis & Leer Locomotief ‘Tjoek, tjoek!’

Tjoek, tjoek! Deze leuke én leerzame locomotief van Vtech is ontzettend leuk voor kinderen vanaf 1 tot 5 jaar. De locomotief heeft een Zoomi-sensor en leuke wiebelfiguren die je hierop kunt plaatsen. Al gauw hoor je door de speelkamer de vrolijkste liedjes en leerzame zinnetjes. Wij mochten de Zoomizooz Reis & Leer Locomotief van Vtech voor jullie reviewen. Lees je mee?

VTech ZoomiZooz Reis & Leer Locomotief

Dat Vtech zich constant blijft verbeteren blijkt weer uit deze leuke én leerzame speelset. Vtech heeft een hele leuke ZoomiZooz collectie uitgebracht met onder andere deze Reis & Leer Locomotief. De speelset is voorzien van een Zoomi-sensor en wordt geleverd met twee leuke wiebelfiguren. Kim Konijn en Olivier Olifant krijg je als je de Reis & Leer locomotief in huis haalt. Er zijn ook meerdere Zoomizooz figuren die je er los bij kunt kopen. De locomotief is voor kinderen van 1 tot 5 jaar oud.

vtech speelgoed

Grappige geluiden en leuke zinnen & lanceren maar!

Als je de diertjes op de Zoomi-sensor plaatst, dan krijg je hele leuke geluiden en zinnen te horen. Dit is echter niet wat mijn zoontje het leukste vond aan de locomotief. Je kunt met de locomotief namelijk ook de diertjes lanceren en dat zorgt voor grappige situaties! Plaats Kim Konijn of Olivier Olifant in de locomotief en druk op de schoorsteen. ‘Wooooooh’ is de reactie van mijn zoontje als de diertjes door de woonkamer vliegen. De diertjes zijn voorzien van een bolle onderkant waardoor ze vrolijk tollen en rollen in de wagon van de locomotief.

spelen met vtech

Spelen is de basis voor de ontwikkeling

Mommyhouse.nl doet graag reviews voor Vtech omdat wij helemaal achter hun speelgoed staan. Zij weten als geen ander dat spelen de basis is voor de ontwikkeling van onze kinderen. Als mijn zoon speelt met Vtech speelgoed, dan merk ik dat hij al gauw de vrolijke liedjes en leerzame liedjes onder de knie heeft. Zij hebben aandacht voor meerdere aspecten:

• Nieuwe dingen leren
  • De wereld ontdekken
  • Contact leggen
  • Zelfstandiger worden

Vtech ontwikkelt speelgoed niet alleen. Er komen regelmatig panels van kinderen, speelgoedspecialisten, ouders en pedagogen. Deze mensen hebben allemaal wat te zeggen zodat er uiteindelijk een speelgoed item ontwikkelt wordt waar kinderen écht wat aan hebben. Vtech zorgt er altijd voor dat hun speelgoed perfect aansluit bij wat ze op school leren en natuurlijk hun eigen belevingswereld. Mommyhouse.nl is daarom een grote voorstander van Vtech speelgoed!

Winnaar Speelgoed van het Jaar 2019 (0-3): ZoomiZooz Klim & Verken Boomhuis

De ZoomiZooz serie van Vtech bestaat uit meerdere speelsets waarvan de locomotief er één is. De ZoomiZooz Klim & Verken Boomhuis is in 2019 verkozen tot de winnaar in de categorie 0 tot 3 jaar. Dit is natuurlijk een geweldige prestatie, gefeliciteerd!

Al met al zijn we erg blij met de Zoomizooz Reis & Leer Locomotief. Zoek je naar speelgoed waar je kind uren zoet mee is én iets leert? Deze locomotief van ZoomiZoos staat voor urenlang speel- en leerplezier! Natuurlijk heeft Vtech veel ander leuk speelgoed, ken jij de volgende speelgoeditems al? Ken jij de Luca, KidiTalkie, Bobby en Blabla Blocks al?

>