Op ontdekking met Douwe – Review Zoef Zoef Dieren: Schommel & Speel Hondenhok

Kinderen vinden het te gek om op ontdekking te gaan. Ik heb de afgelopen 5 jaar al ontzettend veel speelgoed in handen gehad en ik kan uit ervaring zeggen dat VTech speelgoed erg goed in de smaak valt. Matheo kan uren spelen met speelgoed van dit merk, allemaal leuk én leerzaam. VTech heeft een hele leuke Zoef Zoef Dieren serie met diverse speelsets. Wij mochten deze keer de Vtech Zoef Zoef Dieren Schommel & Speel Hondenhok reviewen. Lees je mee?

Op ontdekking met Douwe

VTech Zoef Zoef Dieren Schommel & Speel Hondenhok - Speelset
Wat is Douwe leuk zeg, vrolijk én leerzaam!

De Schommel en Speel Hondenhok is een vrolijke speelset van VTech met veel beweegbare onderdelen. Je kind kan uren spelen met Douwe, de trouwe dalmatiër. Douwe kan heerlijk uitrusten in het hondenhok of lekker spelen op de schommel. Deze speelset heeft een magische sensor die reageert op Douwe, maar ook de andere Zoef Zoef Dieren. Deze zijn apart verkrijgbaar, maar natuurlijk extra leuk als uitbreidingsidee.

Leuk én leerzaam

Over elk item van VTech is goed nagedacht. Speelgoed van VTech is altijd leuk én leerzaam. Wat kun je allemaal met de Schommel en Speel Hondenhok van VTech?

• Plaats de Zoef Zoef Dieren op de magische sensor om vrolijke liedjes en reacties te horen
  • Er worden drie liedjes gezongen, deze kun je al gauw meezingen.. Je kunt deze liedjes en zinnetjes horen door op het hoofdje van Douwe te drukken
  • Goed voor de fantasie, speel eindeloos veel uren met Douwe in het hondenhok op zoek naar zijn lekkere kluif

Douwe’s hondenhok en schommel heeft daarnaast een mooi en duurzaam design. Gebruik je Douwe een tijd niet? Dan is er ook een automatische uitschakeling.

Zoef zoef dieren vtech
Je ontvangt de speelset in een mooie stevige doos

Combineer Zoef Zoef Dieren Speelsets

De Schommel en Speel Hondenhok van VTech is zeker een aanrader als je een kind van 1 tot 5 jaar heb. Door deze set te combineren met de andere speelsets van Zoef Zoef Dieren zorg je voor uren speelplezier voor jouw kind. Ben je nog op zoek naar een verjaardagscadeau? Dan hoef je niet meer verder te zoeken! Andere aanraders van VTech zijn de Switch & Go Dino’s, Bella Puppy en de Storikid.

Mariana Mommyhouse